Wethouders Oostzaan

16 juni was het eindelijk zover, in een extra raadsvergadering werden de 3 nieuwe wethouders geïnstalleerd. Voor GroenLinks/PvdA is Jaap Hollebeek geïnstalleerd als wethouder ruimtelijke ordening.

De fractie PvdA wenst Jaap heel veel succes en een fijne samenwerking de komende 4 jaar